събота, 14 март 2015 г.

Дънкова великденска кошничка

Хората навсякъде вече започнаха да пекат козунак след козунак, а ние не можем да се отървем от зимата. В София за разнообразие отново вали сняг, но категорично отказвам да го приема на сериозно. Готова съм за пролет, мисля за Великден и събуждаща се природа. Вместо природата обаче, ние се събудихме под нови преспи. И като казах Великден, от миналият такъв със си наумила една работа, но тогава време не остана. Днес, понеже както отбелязвах, отново вали сняг, а вътре е топло, идеята ми взе , че се визуализира и материализира:

Кошничка за великденски яйца от стари дънки:

Тази хубава идея видях ето тук, но там жената е използвала 7 чифта дънки на съпруга си. Ние толкова нямаме цялото семейство, взети заедно, затова парченцата са от всякакви дънкови полички, къси панталонки, бебешки, момичешки и бременни;) Пълни инструкции за това как да я направите, как да я свържете, напълните и т.н., ако и на вас не ви се гледа навън, можете да намерите в горния линк, а от мен няколко снимки на моята кошничка:












В очакване на пролетта, една снимка от миналогодишната такава за повече настроение;)



Хубав уикенд!




35 коментара:

  1. Сладка е, аз пък малко ви завиждам за снега, в тая пък Варна един път не заваля качествено, но никога не е късно за изненади, другия път като правиш нещо с дънки, можеш да ми се обадиш, имаме тук едни вечно наши купища! Прегръдка!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Знаеш ли от колко дънки се нуждая;) За други идеи;) Ще те имам предвид, Линче! Прегръдки!

      Изтриване
  2. Я виж ти, когато снежко завали, Мъхчето чудеса твори!:) Значи имало и хубава страна:))) Чудна ви е кошничката! Ще ви е весело по празниците). Гуш!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ще е весело, как няма? Нали затова са празниците;)
      Прегръдка и благодаря, Бонбон!

      Изтриване
  3. Снегът има и хубава страна - държи ни на топло и в главите ни се раждат идеи, даващи сладурски резултат, точно като твоя. :) Прегърни се от мен! :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Снегът има мнооого хубави страни. Просто вече съм на друга вълна. И ти се прегърни, Дани!

      Изтриване
  4. Отговори
    1. На живо е по-симпатична, ма не е фотогенична;)

      Изтриване
  5. Ооо, ама тя и сладки може да побере, не само яйчица. Ама много е сладурска, даже чудна занимавка за малчугани. :)
    Прегръдки, Мартичка!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Така е, Герчо, може, ма аз яйчица съм и намислила;)
      Малчуганите обаче си имаха други занимания-сама си играх;) Прегръдка и за теб.

      Изтриване
  6. Виж ти какво прави лошото време, аз пък още по-полезно го опролзотворих - наспах се до къъъъсно, като станах - нямаше никакъв сняг:)))Малко мързел понякога не е излишен:)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Хаха, добро решение. Само дето не мога или по-скоро не съм се научила да ся до късно. Иначе мързел никога не е излишен- прави чудеса понякога;)

      Изтриване
  7. Готина и неповторима кошничка, Мъхче! Ето, че сте си намерили какво да правите в тази хубава зима, която се надяваме всички че ще си отиде с настъпването на пролетта. Ще потраем още седмица и после няма да има сняг до декември :P Колко съм сигурна само:) Кошничката е супер, а кошничка с по три яйчица е идеалният подарък за близки и познати. :)
    Усмихнат ден и прегръдки!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Габчо, благодаря, убеди и мен, че беше за последно;) Ще те държа отговорна, ако не познаеш;))
      Усмивки и за теб!

      Изтриване
  8. Чудна кошничка е станала, Марта! Направо си каните с нея пролетта:)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Каним я, каним я, ма тя нещо по вашия край се затри;) Хареса и и не мърда насам;)

      Изтриване
  9. Мартич, много креативна подготовка за Великден, пожелавам ви неспирно вдъхновение!
    Страхотно посрещане на пролетта, дано вече се усмихне и засияе!
    От снощи и аз ровя из великденските джунджурии и украсявам, явно умората от зимата е заразна!
    Прегръдки!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Игликич, и ти си ми намерила работа за Великден. Дано оправдая очакванията тази година ( с рисуването;))
      Я да видим ти какво направи?
      И разбира се, прегърни с мен.е от

      Изтриване
    2. Какво направих...извадих един панер с писани яйца, започнах да кича разни панделки, изрових и едни други купешки декорации, накупих китки и се укротих.....До рисунките....има време...
      Прегръдки!

      Изтриване
  10. Леле, в състояние си да ме накараш да си нарежа дънките на лентички!

    ОтговорИзтриване
  11. Прекрасна идея и изпълнение, Марте! Много се изкушавам да разпространя творението ти, но... Голяма прегръдка! :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ева, и аз така, но... освен да те прегръна, друго не казвам;)

      Изтриване
  12. Е не,ти ме уби,страхотна кошничка си измайсторила и какви слънчеви снимки,стопли ми душата!Много е яка идеята,много,бравос,Марте!Прегръдка!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Идеята не е моя, аз само я откраднах;) Мерси, Роска! Прегръдка и за теб!

      Изтриване
  13. Доколкото виждам в нета, денимът е навсякъде. Така, че идеята ти е точно навреме и си я открадвам:)))

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. ОО, аз тази идея си я пазя от миналата година, хич не следя модата, но пък и ти можеш да откраднеш, също като мен;)

      Изтриване
  14. Интересно и ефектна кошница! Може да се ползва и за други неща. Чудесна идея!
    Поздрави,Марта!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Може, Тилия, може, до желание е. Поздрави и за теб!

      Изтриване
  15. Много интересна кошничка, Мъхче! Да ти имам търпението да режа и шия :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ма не се шие- лепи се;) Това му е хубавото в случая;) А търпение за глупости винаги намирам, за важни неща- не успявам (което не е никак похвално;))

      Изтриване